tisdag 14 februari 2012

gnällig

Hej alla! Har jobbat hela helgen och gick av igår, hostat mig igenom arbetspassen....känns tråkigt att gå in till patienterna på det viset. Men det är alltid en svår avvägning de där när man ska vara hemma lr inte. Jag smittar ju människor runtomkring mej men samtidigt är jag inte så sjuk så jag vill vara hemma....o ja vet hur svårt de e att få tag i personal när nån e sjuk...Idag har ja varit ledig o bara försökt att vila, när ja inte hostat så att lungorna nästan kommer upp :( Känner mej gnällig....de e faktiskt lite synd om mej...Mannen kom hem med tulpaner så fina, o då ble ja ju gla en stund. Ska inte jobba förrän kl 1800 imorrn så nu ska ja bara se till att bli frisk :) Ha en bra kväll alla

5 kommentarer:

  1. Aaaa synd om dig sis, men du fick ju tulpaner :) krya på dig kramar

    SvaraRadera
  2. Gör dig nu av med den därra kvarkan och fyll på med nåt bättre...!!Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  3. Du behöver Chicken soup........den alltid fungerade för mig. Cheers

    SvaraRadera