fredag 27 april 2012

lycka



Förväntar mig ännu en underbar helg...Imorgon fyller ja år o Becki o Robin samt hans sambo Frida kommer hit för att fira mej :) Vi bjuder på middag nere på Marinan, ska bli mysigt. Ida har ja -  o ja stjäler en av mina vänners uttryck- "köpt mej lite lycka" , vi  har köpt lite blommor till balkongen :) Så lite som behövs göras för att man ska bli gla, köpte en ny vacker kruka att plantera lavendel i som ja tycker e så vacker. Mina barn ska natta över här i helgen o vi ska ha de så¨skönt. Becki kommer redan ikväll, så imon går vi ner på stan o myser lite.


5 kommentarer:

  1. Hälsa mina älskade systerbarn <3

    SvaraRadera
  2. Tack för häromdagen...jag ser med fram emot mina nya muggar...:). Ha en riktigt skön "27 årsdag" och låt dig hyllas....Stora grattis Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha tack Lisbeth, de e de första tecknet på att man e gammal när vänner ljuger om ens ålder. Men ja känner mej som 27 de e huvudsaken ;) kram

      Radera
  3. Hope you had a wonderful birthday.

    SvaraRadera
  4. Ja de hade ja Scott :) du får uppdatera din sida, länge sedan du skrev nått nu..

    SvaraRadera