onsdag 13 juni 2012

Det börjar kännas i kroppen att man snart ska ha semester, som det heter....sitter ju förståss mellan öronen ;) känner mej sliten och trött och längtar verkligen efter att vara ledig och åka iväg på vår semesterresa. Är bara ledig 2 dagar på 14 nu och sen är det dax med semester ;) imorgon är jag ledig och då jag ska njuta i fulla drag. Först på morgonen lagom tidigt ska jag till frissan och äntligen bli blond igen ;) sen ska jag bara gå här hemma och pyssla om mej själv. Kanske ska jag shoppa ett par ballerinaskor oxå imorgon. Ska passa på att ta en lagom promenad i rask takt oxå för det har jag slarvat med och det bidrar säkert med tröttheten jag känner. Det är mycket att göra på akuten nu dessa dagar och det är svårt att räcka till men jag älskar ändå mitt jobb och min arbetsplats, har ju helt underbara arbetskamrater. Känner ändå att livet är snällt mot mig och det går den vägen som jag vill att det ska gå. Har det bra just nu. Häromkvällen var jag och Benny hemma hos min syster och hennes man, bara sådär "kom hit så kollar vi fotbollen tillsammans". Det är så mysigt att kunna träffa henne på det viset nu när vi bor så nära varandra. Så åter igen, jag har det bra just nu och njuter av livet.
Tänk positiva tankar - det gör dej vacker!

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det underbart att bara träffas så !
    Och possitiva tankar .... Det är därför du är sååå vacker ;) hemligheten är släppt :) kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Maria för din lilla hälsning hos mig! Ja en omtumlande vecka har det varit....Kramen Lisbeth

    SvaraRadera