måndag 4 juni 2012

semester

Det börjar kännas i kroppen att man snart ska ha semester. Jag tänker mer och mer på det och längtar. I år bär det iväg till Sunny beach i 2 v. Vi har varit där tidigare och vi gillar stället, där finns något för alla. Bilden föreställer badlandet som finns i närheten. Vi ska åka dit med Robin, vår son och hans sambo Frida. Som jag längtar nu...Samtidigt så njuter jag av livet varje dag, försöker att påminna mej själv att närvara här och nu. Har pecis jobbat helg och varit ledig idag. Har tagit dagen som den kommer och passat på att vila. Sommaren sviker oss med kalla dagar med regn och jag fryser inomhus. Har tänt en massa ljus idag för att hålla värmen och samtidigt höjt mysfaktorn. För några veckor sedan började jag att dricka Noni och tidigt kände jag skillnaden i kroppen. Känns som att hela min kropp ler av glädje att få nyttja denna nyttiga fruktjuice. Längtar varje dag efter nästa dos som ska tas, dels för att den smakar bra och dels för att det nästan känns att juicen går in i varje liten cell. Man blir upprymd på något konstigt sätt...glad att jag tog beslutet att börja dricka den. Ha en fortsatt skön Måndag och tänk på er hälsa!

4 kommentarer:

  1. Det är härligt att höra bäste <3 det är ju det bästa bränslet som finns för våra kroppar , och jag hade önskat att fler ville ta del av ett friskare , piggare liv :)
    Är sååå tacksam för att du tycker om det !! Pusss

    SvaraRadera
  2. Hurra vad jag blir glad!!!!Äntligen hittade du dit ,jag säger bara MAX= noni!!Ha en riktigt skön avkopplande semester och så ses vi en dag efter det!!

    SvaraRadera
  3. Where is sunny beach? It looks really nice. You all will have a great time.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Scott, Sunny beach is in Bulgaria :) a very nice place in the summer ;) där finns något för alla med fina stränder och god mat och dryck.

      Radera