onsdag 24 juli 2013

Att känna krav

Ja nu e de sommar på riktigt! Härligt varmt varje dag. Jag tycker ju att sommarkvällen e de skönaste me svensk sommar :) jag är ju lite fegis när de gäller att bada - de ska va varmt o skönt inte kallt i havet. Många av mina vänner ligger på stranden varje stund dom kan och badar dessutom. Jag har ju inte haft semester ännu men njuterpå mitt sätt. Känns som att man har ett krav på sej på sommaren att göra som alla andra - sola o bada... O brun ska man va.... Ja känner inte för att sola o steka mej, inte heller att bada i va ja tycker är kallt vatten. Kan ja få lov att tycka detta???  Gillar svensk sommar men ja vill inte ha krav på mej att göra som alla andra, låt mej njuta på mitt vis, vill du bada så bada god for you men de innebär inte att de e fel på varken dej eller mej. Brukar inte vara särskilt brun när sommaren e slut, de innebär inte att ja inte njutit :) Denna veckan e ja bara ledig torsdag o då ska ja till min kära mor i oxie o vi ska mysa hela dagen me go mat o dryck, sedan kör ja hem på fredag då ja ska jobba kl 1230 :)

2 kommentarer:

  1. Just så....bara göra det som jag vill...visst har man slagit av på mycket....så skönt! Vafit idag på en underbar restaurang i Malmö och ätit Rawfood,alldeles otroligt gott! Rekommenderas starkt.Vegetarisk mat,eko ,glutenfritt och utan mejerivaror...har anmält mig till en inspirationkväll den 24 sept...bara för jag är nyfiken! Dit måste vi en dag!! Kramen

    SvaraRadera
  2. Du ska välja vad du ska göra med din fritid hela året. Alla oss trivs på olicka sätt. I hope you understand that haha

    SvaraRadera