måndag 7 oktober 2013

Kära syster

Jag har en syster som i många år varit överviktig. Jag älskar min syster o har önskat länge att hon skulle ta tag i sitt liv o försöka att gå ner i vikt. 
  

Så här såg hon ut för tidigare. Jag blev så glad när hon äntligen började att motionera o tänka på vad hon åt. Sen började hon med LCHF o ja tänkte " nä usch ska hon äta en massa fett".... Hon skulle väl gå ner i vikt? Efter hand såg ja ju att hon faktiskt tappade vikt o mådde ju så bra. 
 

Min lilla lilla syster hade blivit så fin o hälsan lyste igenom :) ja hade själv gått upp 8 kg o hon inspirerade mej att oxå börja me LCHF, vilket ja gjorde. Jag tappade mina 8 kg o mår så bra me denna livsstil. Min syster har gått ner 20 kg o är en inspirationskälla för många människor. Hon har blivit så pigg o glad o får ständigt välförtjänta komplimanger från människor som ser hur duktig hon har varit o är. Jag önskar dej all lycka min fina syster <3 




1 kommentar: