fredag 24 augusti 2012

Träden.....

 
Jag känner mej fortfarande väldigt trött, jag sover 10-11 timmar på natten o någon timme mitt på dagen. Men jag tror att jag burit på mycket som jag har försökt att dölja en längre tid för att orka med min vardag - pappa var ju sjuk under en mycket lång tid och de va mycket runtomkring. Jag börjar iallafall känna mej som en människa igen och märker att jag saknar mitt jobb och mina fina arbetskamrater, så på onsdag i nästa vecka är det dax att börja jobba, har jag bestämt. Ska bli skönt att komma tillbaks igen. Men nu känner jag att jag behöver ladda energi och det ska jag göra i en stuga mitt i skogen där träden kan ge mej den energin jag behöver. Ska bli underbart skönt.

1 kommentar:

  1. Önkar dig riktigt goa sköna dagar med härlig avslappning! Styrkekramen Lisbeth

    SvaraRadera