torsdag 20 december 2012

Härlig dag

Idag har jag haft min enda lediga dag o det har varit härligt skönt. I fm körde jag till Trelleborg för där finns Anncharlotte som är massör. Hon utför både vanlig massage o aromamassage. Jag fick aromamassage i en timme o detta gör hon bara så braaaa. Varm väldoftande olja som tillförs kroppen genom mjuk massage, beröring i varierande cirkulerande rörelser. Varje kroppsdelar är involverad allt från rygg till tåspets till örsnibb. Har ni inte provat så gör detta hon finns vid kunskapsskolan, o som sagt hon är superduktig :) efter detta körde ja hem till min son Robin som bjöd på kaffe o våfflor me glass. Han o Frida hade så julfint med den underbaraste av granar, som finns på bild nedan. När ja sedan körde hem så pratade ja me en riktigt god vän som ja känt i många år o som ja aldrig vill mista. Vi har haft mycket roligt ihop i unga dagar .....vilken energikick efter denna dag. O nu sitter ja här o inväntar svärmor o hennes sambo, Bennys dotter o barnbarn o man. Ett härligt avslut på denna underbara dag.

2 kommentarer:

  1. En riktigt God Jul önskar jag Dig och så ser vi till att träffas efter alla helger..... Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja o en god jul till dej finaste. Vi ses nästa år :)

      Radera