måndag 17 december 2012

Jul

Julen närmar sig med stormsteg o runtom mej ser ja stressade människor som springer på stan o handlar julklappar o julmat. Allt för en dag... Jag är helt övertygad om att dom flesta har glömt bort vad julen handlar om... De köps varor i affärerna för ofantliga summor, folk är stressade o trötta hinner inte sätta sej ner
o njuta. O glöm inte att däremellan måste man baka oxå... Jag själv jobbar heltid o har alltid gjort o med åren har jag lärt mej att skäppa kraven på mej själv vid denna tiden. Jag bakar inte o den enda julmaten jag gör själv är köttbullar. Mitt hem är ljuvligt julefint o jag o mannen har tid att njuta av detta. För juletiden är ju en tid då vi ska träffas o skratta tillsammans, att umgås med våra nära o kära. Släpp kraven på er själva o njut av stunden i stället för den kommer aldrig tillbaka. God jul alla vänner o kramas o skratta mycket.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar